tiistai 2. joulukuuta 2008

Niin paljon kysymyksiä, niin vähän ymmärrystä

Taipuuko meillä alamasto liikaa? Pitäisikö kipparin laminointiprojekteihin lisätä pidempi struttiputki? 

Mitä etua on siitä, että fokkaskuutti jää strutin mastonpuoleiseen sokkaan joskus jumiin? 

Onnistuisiko kankea gasti paremmin rullavendoissa, jos skuuttia ei tarvitsisi kaivaa jalkojen välistä? Pitäisikö knaapeja siirtää eteenpäin? 

Toimisiko spinnupuomin pään haarukka paremmin, jos skuutit olisivat ohennetut? 

Pysyisikö vene kuivempana, jos peräpeilin tyhjennysaukot olisivat kiinni? 

Olisiko ison trimmaaminen helpompaa, mikäli narulevangin solmut eivät aukeaisi viittä minuuttia ennen starttia? 

Menisikö jiippaaminen sutjakammin, jos puominulosvetoknaapi olisi swivelillä? 

Meneekö fokkaskuutti muillakin trasseliin spinnupuomin kanssa vendoissa? Jos ei mene, pitäisikö mennä, vai onko meidän systeemissä jotain vikaa? 

Jos molemmat puomit olisivat hiilikuitua, olisimmeko seksikkäämpiä, nopeampia ja menestyneempiä? 

Pitäisikö Meripurjeen fokasta tehdä seuraava evoluutioversio? 

Miksi isopurjeeseen tulee reikiä, kun hyppään laidalta sen päälle? 

Kannattaako ajaa 80-luvun antiikkiperäsimellä vai rakentaa uusi HA, jonka voi sitten taas käydä kovassa kelissä katkaisemassa? 

Onko tarkoituksena kerätä tulosluetteloon kaikki mahdolliset kirjainyhdistelmät? Sekö on sijoittumisen salaisuus?

Kummasta on enemmän hyötyä, vesiajasta vai hieromisajasta? 

Kyselee, 

Gasti

Ei kommentteja: